28 Nisan 2012 Cumartesi

Kıl beni ey namaz






‘Kıl Beni Ey Namaz’la namazin bizi dogru, duru, diri ve insan kilmasinin ruhunu hissedeceksiniz. 
Abdestin insanin zihnini ve gönlünü nasil kötülüklerden arindirdigina sahitlik edeceksiniz. 
Ezanla namaza çagrinin, anne çagirisi gibi sicak oldugunu fark edeceksiniz. 
Namaz vakitlerinin hayatimizi düzene koydugunu kesfedeceksiniz. 
Fatiha Suresinde nûn’un gemisinde ‘biz’ olma bilinciyle bütün kainati kucaklamayi ögreneceksiniz. 
Tesbihâtla, Rabbimize yakarısın en güzelini tesbih, hamd ve tekbir ısıgında yasayacaksiniz. 
Namaz sevgisini bir nefes gibi içinize çekeceksiniz. 
Husu’yu yakalayamadiginiz anlar için namaza ask ile baglanmanin yollarini bulacaksiniz. 
‘kıl beni ey namaz…’
Kıl beni ey namaz
Çöllerden topla hücrelerimi
Rahmetinin serinliginde yika kalbimi
Kıl beni ey namaz
Ruhumu secdede yeniden fisilda bana.
Sah damari yakinligindan emzir yetimliklerimi.
Kıl beni ey namaz
Daglar küçülsün, denizler tassin, dagilsin kalabaliklar.
Rükû rükû dogrult egriliklerimi.
Kıl beni ey namaz
Ikiye bölünsün kalbim kiblenin sakaginda.
Sevgilinin isaret parmagi degsin gögsüme.
Kıl beni ey namaz
Topla sevdalarimi kirik aynalarin çatlaklarindan.
Ömrüme ilikle seviçlerimi, firûze düsler düsür alnimin safagina.
Kıl beni ey namaz
Tenim Ibrahim gibi atese düsmüsken
Gül kokulu serinlikler degdir yüregime
Kıl beni ey namaz
Günahin, isyanin, nisyanin kuytusunda büyüttügüm pismanliklarimin yüzünü kaldir yerden.
Al karanliklarimi, al karaliklarimi gözbebeklerinde yıka.
Kıl beni ey namaz.
Insan kıl beni.
Dogru kıl.
Duru kıl
Diri kıl beni.
Insan kıl bu bedeni.
 Senai Demirci


0 yorum:

 
2009 Template Scrap Rústico|