16 Ocak 2010 Cumartesi

AHİRETTE 2 KADIN

AHIRETTE 2  KADIN
 
-  Selam, benim adım Wanda .

-  Selam, benimki de Slyvia, sen nasıl öldün?

- Donarak öldüm.

- Ne  kadar korkunç.

- Yok o kadar kötü degildi, soguktan titremem geçince  ısınmaya basladım ve

uyku bastı, sonunda huzur dolu bir ölüm.

-  Peki sen nasıl öldün?

- Agır bir kalp krizi geçirdim. Kocamın beni  aldattıgını sandım, onu is

üstünde yakalamak için eve erken geldim,  fakat evde tek basına

televizyon seyreder halde buldum.

- Sonra  ne oldu?

- Kesinlikle evde baska bir kadının oldugundan emindim, bütün  evi aramaya

basladım. Çatıyı, yatakların altını her yeri aradım fakat  bulamadım. Ararken asırı yorulmusum, kalp krizi geçirdim ve öldüm.

- Ah  be güzelim bir de derin dondurucuya baksaydın, su anda ikimiz de yasıyor  olacaktık

0 yorum:

 
2009 Template Scrap Rústico|