31 Mart 2012 Cumartesi

Christina Aguilera -----Hurt







Seems like it was yesterday when I saw your face
Yüzünü gördüğüm gün dün gibiydi sanki


You told me how proud you were, but I walked away
Nasıl gururlandığını söyledin, bense yürüyüp gittim


If only I knew what I know today
Keşke bilebilseydim bugün bildiklerimi




Ooh, ooh
I would hold you in my arms
Seni kollarıma alırdım


I would take the pain away
Acını uzaklaştırırdım


Thank you for all youve done
Tüm yaptıkların için sağ ol


Forgive all your mistakes
Tüm hatalarını affettim


Theres nothing I wouldnt do
Yapmayacağım hiçbir şey yok


To hear your voice again
Sesini yeniden duymak için


Sometimes I wanna call you
Bazen sana seslenmek istiyorum


But I know you wont be there
Ama orda olmayacağını biliyorum


Ohh Im sorry for blaming you
Seni suçladığım için üzgünüm




For everything I just couldnt do
Henüz yapamadığım her şey için de


And Ive hurt myself by hurting you
Ve seni inciterek incittim kendimi de




Some days I feel broke inside but I wont admit


Kimi gün içim burkuluyor ama itiraf etmiyorum


Sometimes I just wanna hide cause its you I miss
Bazen saklanmak istiyorum sadece,çünkü özlediğim sensin


And its so hard to say goodbye
Ve elveda demek öyle zor ki


When it comes to this, oooh
Sıra ona geldiğinde


Would you tell me I was wrong?
Yanıldığımı söyler miydin


Would you help me understand?
Anlamama yardım eder miydin


Are you looking down upon me?
Beni küçümsüyor musun


Are you proud of who I am?
Yoksa kim olduğumla gurur mu duyuyorsun


Theres nothing I wouldnt do
Yapmayacağım hiçbir şey yok


To have just one more chance
Bir şans daha kazanmak için


To look into your eyes
Gözlerine bakmak için


And see you looking back
Ve karşılık verdiğini görmek için


Ohh Im sorry for blaming you
Seni suçladığım için üzgünüm

For everything I just couldnt do
Henüz yapmadığım her şey için de


And Ive hurt myself, ohh
Ve incittim kendimi de


If I had just one more day
Bir tek günüm daha olsaydı


I would tell you how much that Ive missed you
Seni ne çok özlediğimi söylerdim


Since youve been away
Gittiğinden beri


Ooh, its dangerous
Bu çokl tehlikeli


Its so out of line
Ve uygunsuz da


To try and turn back time
Denemek ve zamanı geri çevirmek


Im sorry for blaming you
Seni suçladığım için üzgünüm


For everything I just couldnt do
Henüz yapmadığım her şey için de


And Ive hurt myself by hurting you
Ve seni inciterek incittim kendimi de

0 yorum:

 
2009 Template Scrap Rústico|