7 Mayıs 2011 Cumartesi

Kilo Verememe Korkusu için Olumlama!





*Kilo verebilirim 
* Kilo veriyorum. 
* Ben inceyim. 
* Doğallıkla kilo veriyorum. 
* Şu andan itibaren her zaman ince olacağım. 
* Ben her zaman inceyim, tutarlı kilodayım. 
* Her gün daha da inceliyorum. 
* Her gün kilo veriyorum. 
* Her zaman sağlıklı besleniyorum. 
* Sonsuza dek ince kalacağım. 
* Sadece sağlıklı gıdalar yiyorum. 
* Kilo vermek için iradem ve güçlü arzum var. 
* Başarıyı amaçlıyorum. 
* Ben kilo hedefime ulaşacağım. 
* Kilo vermek için motivasyonum var.
* Kilo vermek kolay. 
* Kilo verme sürecinden keyif alıyorum. 
* Metabolizmam hızlanıyor. 
* Kalorileri çabucak yakıyorum. 
* Sağlıklı gıdalar yemekten keyif alıyorum 
* Sağlıklı bir diyet yapıyorum. 
* İncelmek kolay. 
* İnsanlar ince bedenimi seviyor. 
* Kilo vermeyi seviyorum. 
* İnce bedenimi seviyorum. 
* Bedenime dikkat ediyorum
ALINTI ♥

0 yorum:

 
2009 Template Scrap Rústico|